idea

Фото: Pexels

Дури и најдобрите идеи може да пропаднат ако не се извршуваат правилно. Реализирањето на идеите бара време и ресурси, а ако се обидувате да ја извршите секоја идеја што ја имате, веројатно брзо ќе ги потрошите ресурсите. Затоа најдобро е да создадете филтер за вашите идеи и да одредите дали одредена идеја може да трае или треба да ја оставите на страна и да работите на развивање на нешто друго.

Постојат одредени карактеристики на идеи што може да траат. Ако вашата идеја ги има овие карактеристики, тогаш тоа може да биде вредно да се следи и да има голем потенцијал за успех.

Идејата е возбудлива

Идејата треба да ве возбудува. Ако не ве држи будни цела ноќ, тогаш нема да опстане на долг рок.

Потребна на пазарот

Може да бидете возбудени за вашата идеја, но тоа нема да биде важно ако нема некој кој ќе сака да ја развие. Дали вашата идеја е потребна на пазарот? Започнете со пребарување на слични производи или услуги. Ако воопшто не постојат или постојат и не се успешни тогаш пазарот може да биде многу мал. Меѓутоа, ако видите производи кои “цветаат“ на пазарот тогаш тоа е знак дека тоа е нешто што луѓето го сакаат и се подготвени да потрошат пари.

Идејата е едноставна

Идејата треба да е едноставна и разбирлива. Ако предизвикува збунетост и луѓето не разбираат како може да им помогнете тогаш брзо ќе го изгубат интересот. Едноставноста е најдобра и го отвора патот за идеја што може да трае и да биде прифатена од многу луѓе.

Идејата расте

Ако имате одлична идеја во индустрија што изумира, тогаш таа не може да трае долго. Направете истражување на пазарот за вашата идеја.

email