businesswoman-617129_960_720

Фото: Pixabay

Да се биде ефикасен бизнис лидер е долгогодишна пракса. Ефективното лидерство значи умешност да се балансираат голем број на вештини.

Иако различни стилови на лидерство можат да се искористат во различно време, ова се петте особини што ги поседуваат најдобрите бизнис лидери:

Одлучност

Секој ефективен лидер треба брзо да научи како да донесува исправни одлуки. Не треба да се плаши од донесувањето на одлуки и превземањето ризик. Tоа доведува до поголеми проблеми. Ефективните лидери често ја учат оваа лекција на потешкиот начин. И откако ќе го направат тоа, тие знаат колку брзо и со колкава сигурност се движат, дури и ако не се сосема сигурни за нивната насока – затоа што знаат дека било која насока е подобра од никаква насока.

Праведност

Да се биде праведен, без оглед на околностите, е морална карактеристика на секој добар лидер. Без праведност, имате субјективност, а субјективноста е она што најмалку ви треба. Треба да се носите со внатрешните проблеми на компанијата со јасно утврдени принципи што се фер за сите. Во никој случај не треба да имате ,“омилен” помеѓу вработените и да имате посебен третман кон него.

Ентузијазам

Ако сакате луѓето да ве следат, тогаш мора да ги водите со ентузијазам, да им покажете колку ја сакате вашата работа и во пракса. Не е доволно само да ги мотивирате со зборови, треба да им покажете со дела, ако сакате и тие да бидат ефикасни.

Знаење

Секој бизнис лидер треба да биде “присутен“ и да знае што се случува во светот на бизнисот, но и во неговата компанија. Добриот лидер мора да биде во постојан контакт со своите вработени, да биде упатен во секој сегмент од работењето на компанијата ако сака успешно да ја менаџира.

Креативност и имагинација

Способноста да излезете со нови и иновативни идеи што го движат вашиот бизнис напред е она што им овозможува на лидерите да функционираат одлично на долги патеки. Изградбата на профитабилна компанија не е тешкиот дел. Она што е тешко е да се одржи една компанија профитабилна во текот на една, две или три децении. Уште потешко е да се земе профитабилна компанија и да се зголемат двојно повеќе приходите. Многу претприемачи, основачи и извршни директори сметаат дека овој процес на раст е директно поврзан со напорната работа. Но, тоа не е сосема така. Без креативност бизнисот не може да оди напред.