Атлантик Група во првата половина на 2018 година оствари вкупни приходи од продажба во износ од 332 милиони евра, што во однос на истиот период минатата година претставува пораст од 4,1%, ако се исклучи влијанието на продадените услужни производи од спортскa исхрана поради продажба на производствени капацитети на белгиските Aminolabs.

Добивката пред камати, даноци, депресијација и амортизација (ЕБИТДА) изнесува 39.5 милиони евра и се зголеми за 5,3%, а нето добивката по малцински интереси се зголеми за 8,8%  на 22,3 милиони евра. Добри резултати беа постигнати во пресрет на растот на дистрибутивниот бизнис и сопствените брендови.

Полугодие во знак на спогодби, продажба на Нева и нови директори

“Зад нас е избалансирано полугодиево кое бележиме раст на сите главни пазари и повеќето деловни области. Растот на приходите продолжува да се држи во чекор со растот на профитабилноста и продолжуваме и со понатамошно намалување на долгот.”, изјави Зоран Станковиќ, потпретседател на Атлантик Група за финансии.

Од настаните коишто го одбележаа полугодието, како успешен се издвојува затворањето на процесот за изгласување спогодба со доверителот Агрокор Групација. Според спогодбата, ако Конзум го постигне планираниот четиригодишен ЕБИТДА, кој е вклучен во проекциите на раководството на Агрокор и советниците, како основа за постигнување на спогодба, Атлантик ќе ги наплати сите преостанати побарувања од членовите на Агрокор Група во периодот пред започнување на вонредна администрација, кои изнесуваат околу 8 милиони евра.

Полугодието ќе го обележи и неодамна потпишаниот договор за купување на друштвото Нева со што најголемиот производител на козметика во Хрватска ќе стане сопственост на Magdis, познат по своите познатиот бренд BIOBAZA и фармацевтските и медицински суровини. Атлантик со ова продолжува да ја спроведува својата стратешка програма за ослободување од “не-јадрените” мали бизнис операции, што започна минатата година со продажба на производствени капацитети спорт и функционална храна на белгискиот Aminolabs.

Полугодието го обележа и консолидацијата на дистрибутивниот бизнис. Склучени се договори за соработка со нови брендови – Ред Бул во Србија и Марс група во Хрватска, што овозможи стабилен раст на дистрибуцијата на овие пазари. Покрај тоа, во внатрешната организација, целиот дистрибутивен бизнис се реорганизира во една област. Меѓу бројните иницијативи за развивање на сопствена палета на производи се истакнуваат резултатите од ново производство на Аргета во САД, двоцифрена стапка на пораст на инстант турско кафе Black’n’Easy и редизајниран Кокта со одлични резултати во каналот HoReCa.

На вкупниот раст на приходите од продажба на Атлантик Група најмногу влијаеа Стратешките деловни единици: Деликатесни намази со раст од 12,5%, Пијалоци со раст од 9,6% и Кафе со пораст од 6,8%. Кафето воедно е најголемата поединечна категорија во вкупните приходи со 21,3% удел и 71 милиони долари во приходи од продажба. Од поединечните пазари најголем раст е постигнат во Хрватска – 8,3%, по што следи Босна и Херцеговина со 6,9% и Србија, која се зголеми на стапка од 6,1%. Значителен раст е забележан и во другите пазари во регионот – Македонија, Црна Гора и Косово – кои се зголемија за 9,8%.